Kratak opis poslovanja s kupcima internet trgovine “www.pegperego.com.hr”. Opis je namijenjen kupcima koji još nisu trgovali na internetu ili podsjetnik za kupce koji već jesu.
24 sata, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini omogućen Vam je pristup stranicama i web shop-u opreme za bebe i djecu www.pegperego.com.hr. Za to vrijeme možete pretraživati, razgledavati, uspoređivati… Kada i ukoliko pronađete artikl koji bi željeli kupiti, kliknete na dugme “Dodaj u košaricu” i sa tim postupkom ste željeni artikl dodali u košaricu koja Vam je uvijek vidljiva u gornjem desnom kutu prikaza na ekranu. Nakon toga, kliknete na “Košaricu” i provjerite što se nalazi u njoj. Uvijek možete na oznaku “x” izbrisati artikl ako ga ipak ne želite. Potom kliknete na gumb “Blagajna” i pratite korake, odnosno isunite formular sa potrebnim podacima, a koji Vas vode do završetka i potvrde kupnje. S ovim korakom napravili ste narudžbu, odnosno upit osoblju internet trgovine “www.pegperego.com.hr”, ali još se niste obvezali na kupnju.
Naše osoblje na osnovu Vaše narudžbe (upita), provjeriti će dostupnost naručenih proizvoda i kontaktirati Vas najkasnije u roku od 24 sata radnim danom. Načini plaćanja i mogučnosti navedeni su u "načini plaćanja" ili prema dogovoru s našim osobljem možete izvršiti uplatu na način naveden u “Načini plaćanja”. A za isporuku artikala pogledajte “Uvjete dostave”.
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osiguravamo kao ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni proizvod možete donijeti, poslati i predati direktno u naš ovlašteni servis. Takoođer, reklamirani proizvod možete donijeti u poslovnicu odnosno trgovinu gdje ste proizvod nabavili ukoliko je nabavljen u prodavaonicama u ovlaštenoj prodajnoj mreži naših partnera (popis ovlaštenih prodajnih mjesta i partnera u Hrvatskoj se nalazi na početnoj stranici) nakon čega, rekalmirani proizvod će piti dostavljen u naš servis. Kao ovlašteni distributer Peg Perego proizvoda imamo ovlašteni servis. Serviseri svakako moraju pregledati predmetni proizvod i utvrditi njegovu ispravnost. Nakon toga svaka reklamacija se upučuje kroz upit u tvornicu u tvornički centar za asistenciju. Sve reklamacije rješavaju se nakon njihovog odgovora i u skladu sa njihovom odlukom. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, popunjeni jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog elemtarnih nepogoda, više sile, trečih osoba ili radi redovnih trošenja i habanja.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju, nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 14 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu skladišta i servisa tvrtke Pampero d.o.o. (pegperego.hr.com), Slavonska avenija 90, 10 000 Zagreb, sa naznakom – "Povrat robe". Uz robu koja udovoljava uvjetima povrata, obavezno mora biti priloženi originalni dokumenti, odnosno račun ili otpremnica, u suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac. Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. Roba mora biti vraćena prodavatelju u neoštećenoj i orginalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima i pripadajućom opremom. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.
Za sve upite molimo vas pošaljite nam e-mail koristeći formu prikazanu ispod.
Ukoliko želite primati najnovije obavijesti preplatite se na naš newsletter.